diumenge, 1 de novembre del 2015

HALLOWEEN

Setmana mOnstruOsaaaAaaa!
BuAaaa, buaAa...!!! Ha sigut de por!!!

Per tot arreu... bruixes, carabasses, teranyines, zombis, mòmies, esquelets, dimonis, vampirs, fantasmes...
BuUuu, buuUuu, buuuuU...!!!

Hem tingut un poquet de tot...
Decoració de la classe, corredors i entrada del col.legi amb motius d'Halloween.
Durant tota la setmana, animació lectora amb lectures monstruoses. 
Concurs de dibuixos de monstres amb la seva descripció monstruosa.
Cançons en anglés amb motiu de la festa.
Disfresses.
Projecció de la pel.lícula, Hotel Transylvania.

I els gats! Això, se m'oblidava, que també hem fet uns gats de poOoOrrrRrrRr. MeAaAuuuugh!!! Meaauugrrrrr!!! 
Aai, aaie, aaiiii...!!!



 









 


















  








8 comentaris:

  1. Me he divertido con mis compañeros y compañeras. Que hayáis pasado un ¡ FELIZ HALLOWEEN !. Sabina

    ResponElimina
  2. Que bien nos lo pasamos en halloween.Para repetir.buuuuuuuu!!!!!!
    JOSEP.

    ResponElimina
  3. Se ve como se lo están pasando de bien. Mari Carmen gracias por estos momentos que ellos no olvidaran.
    Mama de Aarón.

    ResponElimina
  4. Me arrepiento de no haber llevado careta o algún disfraz, porque aunque me lo pase bien, si me hubiera disfrazado me lo habría pasado mejor.
    Nando.

    ResponElimina
  5. Nos lo pasamos genial , y unos disfraces super guays.
    Neus

    ResponElimina
  6. M'han paregut molt xules però hi ha alguna que es repetix. Salva.

    ResponElimina
  7. Me ha encantado los disfraces de todos, me lo he pasado super bien, la película chulisima , me lo pase muy bien y aunque fuéramos disfrazados de cosas terroríficas salíamos muy guapos/as en las fotos.Un abrazo de Nerea.

    ResponElimina
  8. Hoy he visto las fotos y me han gustado mucho.Me he reido un montón. EDGAR

    ResponElimina